مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-26سياسي

پنج شنبه های شهدایی| شهیدی که دنیا مزرعه آخرتش شد


در عطر افشان بهار نارنج شیراز پسری دیده به جهان گشود که علی رغه تمام مشکلات و سختی هایی که در زندگی دنیوی داشت پس از دفاع جانانه و حضور در 8 عملیات دفاع مقدس، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، پنج شنبه که می رسد عطر حضور شهدا را از دور هم می توان استشمام کرد، اما حضور مهمان امروز پنجشنبه های شهدایی وقتی ملموس تر می شود که پس از تنظیم مطلب متوجه برگزاری مراسم بزرگداشت این سردار شهید نیز شدم و به راستی او میزبان است و ما به اندازه خواندن این صفحه مهمان.

در سال 1342 در عطر افشان بهار نارنج شیراز پسری دیده به جهان گشود که مصائب زندگی را از اولین روزهای زندگی تجربه کرد و ازهمان ابتدا، فقر و فراق با جان شیفته او در آمیخت.

به علت فقر شدید خانواده تا چهار سالگی نزد عموی خود زندگی کرد و بعد از مدتی که پدرش با مرارت بسیار، خانه ای محقر و کوچک را اجاره کرد، وی می توانست به نزد خانواده برگردد و  از درد ایام جدایی در دامان مادر رنج دیده اش، زار زار مویه کند.

شهید ولی زاده تحصیلات خود را از ششمین سال زندگی آغاز کرد اما باز به علت مشکلات عدیده خانواده، از ادامه تحصیل باز ماند و در حالی که هنوز دومین سال دبیرستان را به پایان نرسانده بود به کارهای مختلفی از جمله مکانیکی و شیشه بری اشتغال ورزید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج شنبه های شهدایی| شهیدی که دنیا مزرعه آخرتش شد

پنج شنبه های شهدایی| شهیدی که دنیا مزرعه آخرتش شد